Nieuwste CD: "Jahweh is Zijn Naam!"

Kent u onze nieuwste cd al?

Deze is te bestellen via onze website!

Wij bevelen deze van harte bij u aan.

Door deze aankoop steunt u ook het Shaare Zedek Ziekenhuis in Jeruzalem!

Nieuwe dirigent

Vanaf september 2016 staat het koor onder leiding van een nieuwe dirigent, namelijk Mark Brandwijk.

Cd 'De Messias' is nog steeds te bestellen!

Wellicht heeft u genoten tijdens één van de 7 concerten van 'De Messias' onder de bezielende leiding van Bert Noteboom. De concertenreeks is met het laatste concert in Noordwijk op 11 juni 2016 afgesloten, maar de cd is nog steeds te bestellen zodat u thuis, of in de auto of waar dan ook nog steeds kunt genieten van dit prachtige werk. Of wilt u iemand anders laten meegenieten: geef de cd cadeau, waarbij ook nog eens het project t.b.v. Shaare Zedek Ziekenhuis in Jeruzalem wordt gesteund.

Het project 'De Messias' - muzikale weergave van profetieën van Jesaja is op 27 juni 2015 opgenomen in de Grote Kerk in Gorinchem. Dit muzikale project is samen met het vocaal ensemble Confianza opgenomen en wordt begeleid door diverse instrumentalisten, zoals orgel, vleugel, fluit, hoorn, hobo en een strijkersensemble.

De cd is te bestellen voor €15.00 /stuk (excl. eventuele verzendkosten)

Voor 10 euro CD 'Voor Israƫls God en Koning' Shaare Zedek Koor zingt psalmen

In de Grote Kerk in Middelburg is de Cd  'Voor Israëls God en Koning' opgenomen.

Het Shaare Zedek Koor zingt o.l.v. Bert Noteboom psalmen, begeleidt door Marco den Toom op het orgel en Arie van der Vlist aan de vleugel.

Alpha & Omega, het reisverslag

Allemaal zijn we op weg, op reis naar de eeuwigheid. Wat is onze bestemming?

De nieuwe CD Alpha & Omega is een muzikaal drieluik waarin we met elkaar een indrukwekkende reis meemaken van het begin tot het einde.

Download de PDF van het reisverslag, om de toelichting te lezen en zo de reis met ons, als koor en muzikanten mee te maken!